GRATIS EMAIL CURSUS VOOR COACHES LAAT ZIEN

Hoe je vertrouwen opwekt door te verbinden met de mensen die jij het liefst helpt, vóór de eerste kennismaking.

Je informatie is veilig. Schrijf je op elk moment uit.

EMAIL CURSUS VOOR COACHES LAAT ZIEN

Hoe je vertrouwen opwekt met een verbindende boodschap, vóór de eerste kennismaking.

Je informatie is veilig. Schrijf je op elk moment uit.

GRATIS EMAIL CURSUS VOOR COACHES LAAT ZIEN

Hoe je vertrouwen opwekt door te verbinden met de mensen die jij het liefst helpt, vóór de eerste kennismaking.

Je informatie is veilig. Schrijf je op elk moment uit.

Deze gratis cursus wil je zeker lezen als…

👉 Je nog geen website hebt of meer uit je website wil halen;

👉 Je klaar bent met overtuigen, en wil starten met verbinden;

👉 Je een startende coach bent en het meteen goed wil doen;

👉 Je helder wil maken: wie help ik, waarmee, en waarom zouden mensen mij kiezen?

👉 Je regelmatig hoort: “Wat jij doet is zó goed!”, maar je worstelt met imposter syndrome;

👉 Je kennismakingsgesprekken voert met twijfelende of sceptische hulpzoekenden;

👉 Je voelt: "Ik help mensen écht, maar online komt dat niet goed over";

👉 Je je niet thuis voelt bij typische marketing, maar wel een rake boodschap wil die je doelgroep activeert;

👉 Je merkt dat je website of marketing niet echt werkt, terwijl je veel te bieden hebt.

Deze kennis is nuttig voor elke coach, doe er je voordeel mee!

Deze gratis cursus wil je zeker lezen als…

👉 Je nog geen website hebt of meer uit je website wil halen;

👉 Je klaar bent met overtuigen, en wil starten met verbinden;

👉 Je een startende coach bent en het meteen goed wil doen;

👉 Je helder wil maken: wie help ik, waarmee, en waarom zouden mensen mij kiezen?

👉 Je regelmatig hoort: “Wat jij doet is zó goed!”, maar je worstelt met imposter syndrome;

👉 Je kennismakingsgesprekken voert met twijfelende of sceptische hulpzoekenden;

👉 Je voelt: "Ik help mensen écht, maar online komt dat niet goed over";

👉 Je je niet thuis voelt bij typische marketing, maar wel een rake boodschap wil die je doelgroep activeert;

👉 Je merkt dat je website of marketing niet echt werkt, terwijl je veel te bieden hebt.

Deze kennis is nuttig voor elke coach, doe er je voordeel mee!

Deze gratis cursus wil je zeker lezen als…

👉 Je nog geen website hebt of meer uit je website wil halen;

👉 Je klaar bent met overtuigen, en wil starten met verbinden;

👉 Je een startende coach bent en het meteen goed wil doen;

👉 Je helder wil maken: wie help ik, waarmee, en waarom zouden mensen mij kiezen?

👉 Je regelmatig hoort: “Wat jij doet is zó goed!”, maar je worstelt met imposter syndrome;

👉 Je kennismakingsgesprekken voert met twijfelende of sceptische hulpzoekenden;

👉 Je voelt: "Ik help mensen écht, maar online komt dat niet goed over";

👉 Je je niet thuis voelt bij typische marketing, maar wel een rake boodschap wil die je doelgroep activeert;

👉 Je merkt dat je website of marketing niet echt werkt, terwijl je veel te bieden hebt.

Deze kennis is nuttig voor elke coach, doe er je voordeel mee!

Wat je ontdekt (en meteen kunt toepassen):

Waarom verbinding de enige vorm van marketing is die wél werkt voor coaches in de industrie van welzijn (en hoe jij dat nu nog tegenhoudt zonder het te weten)

De échte reden waarom hulpzoekenden twijfelen en hoe jouw boodschap het verschil kan maken tussen afstand en vertrouwen.

Hoe je autoriteit en empathie inzet om te verbinden met je lezer, zonder te 'schreeuwen'

Hoe je door te verbinden met je coachees, ze stap voor stap richting contact stuurt, zonder verkooptrucjes.

De grootste fouten die coaches maken op hun website (en hoe jij die vermijdt met een bewezen framework)

Waarom sommige websites meteen klanten opleveren en andere totaal niet.

Begin met de gratis cursus:

Verbind met je doelgroep, nog vóór de eerste kennismaking.

Je informatie is veilig. Schrijf je op elk moment uit.

Wat je ontdekt (en meteen kunt toepassen):

Waarom verbinding de enige vorm van marketing is die wél werkt voor coaches in de industrie van welzijn (en hoe jij dat nu nog tegenhoudt zonder het te weten)

De échte reden waarom hulpzoekenden twijfelen en hoe jouw boodschap het verschil kan maken tussen afstand en vertrouwen.

Hoe je autoriteit en empathie inzet om te verbinden met je lezer, zonder te 'schreeuwen'

Hoe je door te verbinden met je coachees, ze stap voor stap richting contact stuurt, zonder verkooptrucjes.

De grootste fouten die coaches maken op hun website (en hoe jij die vermijdt met een bewezen framework)

Waarom sommige websites meteen klanten opleveren en andere totaal niet.

Begin met de gratis cursus:

Verbind met je doelgroep, nog vóór de eerste kennismaking.

Je informatie is veilig. Schrijf je op elk moment uit.

Wat je ontdekt (en meteen kunt toepassen):

Waarom verbinding de enige vorm van marketing is die wél werkt voor coaches in de industrie van welzijn (en hoe jij dat nu nog tegenhoudt zonder het te weten)

De échte reden waarom hulpzoekenden twijfelen en hoe jouw boodschap het verschil kan maken tussen afstand en vertrouwen.

Hoe je autoriteit en empathie inzet om te verbinden met je lezer, zonder te 'schreeuwen'

Hoe je door te verbinden met je coachees, ze stap voor stap richting contact stuurt, zonder verkooptrucjes.

De grootste fouten die coaches maken op hun website (en hoe jij die vermijdt met een bewezen framework)

Waarom sommige websites meteen klanten opleveren en andere totaal niet.

Begin met de gratis cursus:

Verbind met je doelgroep, nog vóór de eerste kennismaking.

Je informatie is veilig. Schrijf je op elk moment uit.

Hoi, ik ben quint :)

Coaches zouden niet hoeven te 'verkopen' of overtuigen

Als een voormalig hulpzoekende (en door mijn obsessie met psychologie en welzijn) weet ik hoe belangrijk het is dat jij als coach of therapeut je ware zelf kunt zijn, zowel op je website als tijdens "sales gesprekken".


Jij weet als coach van alles over menselijke verbinding. Je begrijpt dat hulpzoekenden niet overtuigt willen worden. Ze moeten vanuit hun eigen kracht een sprong in het diepe nemen. De stap naar het vragen om hulp is niet makkelijk. Neem het maar van mij aan, want ik was die hulpzoekende. Ik was bang, sceptisch en terughoudend.


Toch was de keuze om een coach in te huren de beste keuze die ik tijden maakte. Die keuze wist ik pas te maken nadat ik een verbinding voelde met de coach.


Ik help je graag om die verbinding met jouw doelgroep aan te gaan, nog vóór de eerste kennismaking.

Hoi, ik ben quint :)

Coaches zouden niet hoeven te 'verkopen' of overtuigen

Als een voormalig hulpzoekende (en door mijn obsessie met psychologie en welzijn) weet ik hoe belangrijk het is dat jij als coach of therapeut je ware zelf kunt zijn, zowel op je website als tijdens "sales gesprekken".


Jij weet als coach van alles over menselijke verbinding. Je begrijpt dat hulpzoekenden niet overtuigt willen worden. Ze moeten vanuit hun eigen kracht een sprong in het diepe nemen. De stap naar het vragen om hulp is niet makkelijk. Neem het maar van mij aan, want ik was die hulpzoekende. Ik was bang, sceptisch en terughoudend.


Toch was de keuze om een coach in te huren de beste keuze die ik tijden maakte. Die keuze wist ik pas te maken nadat ik een verbinding voelde met de coach.


Ik help je graag om die verbinding met jouw doelgroep aan te gaan, nog vóór de eerste kennismaking.

Hoi, ik ben quint :)

Coaches zouden niet hoeven te 'verkopen' of overtuigen

Als een voormalig hulpzoekende (en door mijn obsessie met psychologie en welzijn) weet ik hoe belangrijk het is dat jij als coach of therapeut je ware zelf kunt zijn, zowel op je website als tijdens "sales gesprekken".


Jij weet als coach van alles over menselijke verbinding. Je begrijpt dat hulpzoekenden niet overtuigt willen worden. Ze moeten vanuit hun eigen kracht een sprong in het diepe nemen. De stap naar het vragen om hulp is niet makkelijk. Neem het maar van mij aan, want ik was die hulpzoekende. Ik was bang, sceptisch en terughoudend.


Toch was de keuze om een coach in te huren de beste keuze die ik tijden maakte. Die keuze wist ik pas te maken nadat ik een verbinding voelde met de coach.


Ik help je graag om die verbinding met jouw doelgroep aan te gaan, nog vóór de eerste kennismaking.

Hulp nodig om te verbinden met je doelgroep?

Hulp nodig om te verbinden met je doelgroep?

Hulp nodig om te verbinden met je doelgroep?